Informacje
Przed dokonaniem zakupów w firmie APAR należy zapoznać się z poniższym regulaminem. Złożenie zamówienia oznacza akceptacje warunków zawartych w regulaminie. Klientów firmowych prosimy o korzystanie ze sklepu internetowego apar.sklep.pl
- Zamówienia przyjmowane są tylko i wyłącznie w formie pisemnej: listownie, faksem lub poprzez e-mail na adres odpowiedniego działu handlowego:
- Automatyka przemysłowa:
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- faks: +48 22 101-27-33
- Obudowy i złącza:
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- faks: +48 22 101-27-32
- Automatyka przemysłowa:
- Ceny w cenniku lub w ofertach przekazywanych bezpośrednio przez Dział Handlowy firmy są cenami netto i nie uwzględniają kosztów wysyłki.
- W przypadku gdy ceny w cenniku podano w EUR lub USD zapłatę przyjmujemy w PLN wg aktualnego w dniu wystawienia faktury kursu sprzedaży EUR lub USD w Banku PeKaO S.A.
- Przy pierwszym kontakcie handlowym obowiązuje płatność gotówką lub przedpłata 100% wartości zamówienia.
- Zamówienia do 500 PLN netto realizowane są wyłącznie za gotówkę lub po dokonaniu przedpłaty. W przypadku zamówień na wyższą kwotę w uzasadnionych przypadkach rezerwujemy sobie prawo pobrania zaliczki
- Wysyłka towaru realizowana jest wskazanym przez Zamawiającego spedytorem. Jeśli brak jest wskazanego spedytora firma APAR wyśle towar firmą UPS.
- Wysyłka towaru odbywa się na koszt zamawiającego.
- Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania wysyłki zamówionych towarów w razie istnienia nieuregulowanych zobowiązań finansowych wobec firmy APAR
- Zgodnie z Ustawą, z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko i wyłącznie wtedy, gdy produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy zwrócić wraz z dokumentami zakupu wraz z gwarancją. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
- Dokonując zamówienia Zamawiający zgadza się na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z Ustawą, w zakresie niezbędnym do realizacji danego zamówienia oraz do celów marketingowych firmy APAR.
Płatności
Prosimy o dokonywanie wpłat na na nasz rachunek bankowy:
- bank: PeKaO S.A. IX O/Warszawa, ul. Dereniowa 9
- nr konta dla wpłat w PLN: 91 1240 1125 1111 0000 0344 6595
- kod BIC Banku Pekao SA: PKOPPLPW
- nr konta dla wpłat w EUR: PL26 1240 1125 1978 0010 0915 0273
- tytuł przelewu: _numer_faktury_
W tytule przelewu prosimy podać tylko i wyłącznie numer faktury (lub faktury proforma).
Prosimy o wpłacanie dokładnych kwot widniejących na fakturze.
W razie pytań prosimy o kontakt:
- telefon: +48 22 853-48-56 wew. 102
- email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dane do faktury
- APAR Control Sp. z o. o.
05-090 Raszyn, ul. Finałowa 9
NIP 5342656545
Wysyłka
Wysyłkę towaru realizujemy za pośrednictwem firmy spedycyjnej InPost.
Koszt dostawy netto:
- InPost przedpłata na konto / przelew: 25 zł
- InPost pobranie kurierskie: 30 zł
Na życzenie możliwa jest również wysyłka spedytorem wybranym przez klienta. W tym przypadku klient musi zamówić odbiór towaru we własnym zakresie po uzgodnieniu terminu i pozostałych warunków dostawy z odpowiednim Działem Handlowym APAR. Koszty przesyłki nie są w tym przypadku fakturowane, klient sam rozlicza się z firmą kurierską.
Odbiór osobisty
Odbiór osobisty możliwy po wcześniejszym umówieniu w siedzibie firmy w Raszynie przy ul. Gałczyńskiego 6.
Z uwagi na produkcyjno-handlowy profil naszej firmy produkty z naszej oferty pod względem dostępności podzielić można na dwie grupy:
Produkty własne APAR (seria AR)
Staramy się realizować wszystkie zamówienia naszych produktów na bieżąco z terminem dostawy 2-7 dni roboczych. W przypadku dużych zamówień termin ten może wydłużyć się i jest każdorazowo ustalany indywidualnie. Z uwagi na dynamiczny stan poziomów magazynowych, typ urządzenia i możliwość potrzeby wykonania dodatkowych czynności (konfiguracja urządzenia, świadectwo sprawdzenia) dokładny termin realizacji jest podawany przez nasz dział handlowy zawsze w dniu złożenia zamówienia.
Towary naszych partnerów handlowych
Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty naszych partnerów handlowych były dostępne od zaraz. Jeżeli towar jest dostępny na magazynie to w przypadku gdy zamówienie złożono do godz. 10.00 dnia roboczego wysyłka powinna nastąpić w dniu złożenia zamówienia - lub w następnym dniu roboczym w pozostałych przypadkach. W przypadku braku towaru na magazynie z uwagi, że większość produktów z tej grupy wymaga sprowadzenia spoza terenu Polski, termin dostawy wynosi do 2-8 tygodni.
Ogólne warunki gwarancji firmy APAR:
- Producent gwarantuje nabywcy dobrą jakość i działanie zgodne z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w instrukcji obsługi zakupionego produktu oraz zapewnia bezpłatne usuwanie usterek, w razie ich wystąpienia w okresie gwarancyjnym.
- Okres gwarancji obejmuje 24 miesiące liczone od daty sprzedaży produktu Użytkownikowi, jednak nie dłużej niż 30 miesięcy od daty produkcji produktu.
- Roszczenia w okresie gwarancyjnym będą uznawane wyłącznie po stwierdzeniu, że urządzenie było eksploatowane zgodnie z instrukcją obsługi produktu.
- Urządzenie należy dostarczyć wraz z kartą gwarancyjną i kompletnym wyposażeniem za pośrednictwem firmy spedycyjnej UPS. Nie spełnienie tego wymagania będzie skutkować obciążeniem nabywcy kosztami przesyłki.
- Razem z uszkodzonym urządzeniem Użytkownik zobowiązany jest dostarczyć pisemny opis zakresu uszkodzeń i objawów nieprawidłowej pracy urządzenia oraz dane do kontaktu. W przeciwnym razie terminnaprawy może ulec wydłużeniu.
- Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy na podstawie wpisu w karcie gwarancyjnej.
- Gwarancja traci ważność w przypadku:
- zerwania plomb,
- uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi, transportu lub przechowywania produktu,
- poprawek w karcie gwarancyjnej za wyjątkiem zmian nanoszonych przez producenta,
- dokonywania naprawy albo przeróbek produktu poza serwisem APAR,
- zniszczenia bez możliwości rozpoznania umieszczonego przez producenta numeru identyfikacyjnego towaru,
- gdy wraz z produktem nie została dostarczona karta gwarancyjna lub faktura zakupu produktu,
- uszkodzenie urządzenia było skutkiem wystąpienia klęski żywiołowej.
- Gwarancja nie obejmuje:
- wymiany baterii po okresie 4 miesięcy od daty zakupu,
- elementów pomiarowych czujników wilgotności które podlegają okresowemu wzorcowaniu.
- W zakresie nieuregulowanym postanowieniami niniejszej karty gwarancyjnej zastosowanie znajdują przepisy Kodeksu Cywilnego.